piątek, 28 marca 2014

KOKOSOWA KASZKA MANNA Z SIEMINIEM LNIANYM I MALINAMI

Dzisiaj mam dla was przepis na śniadanie. Ostatnio naszła mnie ochota na ciepłe i słodkie śniadania, więc stwierdziłam, że niektórymi z nich się z wami podzielę.
Zwykłą kaszkę mannę urozmaiciłam kokosem i malinami. Dodałam też siemię lniane, ponieważ zgodnie z zaleceniami lekarza mam je codziennie jeść. Nie zmienia ono smaku kaszki, a sprawia, że ma idealną konsystencje. Jeżeli posiadacie siemię lniane w domu to koniecznie spróbujcie połączyć je z kaszką manną. Ja dodaje je coraz częściej do swoich posiłków, więc możecie się go spodziewać z przepisach.
Jak informuje nas opakowanie z mielonym lnem: wpływa on korzystnie na pracę żołądka i regularną pracę jelit, ułatwia trawieni, pomaga w utrzymaniu prawidłowej wagi  ciała, powodując uczucie sytości i zmniejszając apetyt.


SKŁADNIKI: (na jedną małą porcję)
  • ¾ szklanki mleka
  • 2 łyżki kaszki manny
  • 1 łyżeczka zmielonego lnu
  • 1 łyżeczka miodu (można więcej jeśli ktoś lubi bardziej słodką kaszkę)
  • 2 łyżki wiórek kokosowych
  • Maliny (mrożone, świeże lub z słoiczka w syropie)


WYKONANIE:
  • Mleko wlać do garnuszka i gotować powoli na małym ogniu.
  • Gdy mleko będzie już trochę ciepłe dodać miód, kaszkę, siemię i wiórki kokosowe.
  • Mieszać aż mleko się zagotuje i kaszka uzyska odpowiednią konsystencję.
  • Przełożyć do miseczki. Podawać z malinami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz