sobota, 1 marca 2014

PIECZONE JABŁKO Z DŻEMEM

Jeżeli znudziło się wam już jedzenie zwyczajnych jabłek, to można to urozmaicić. Pieczone jabłko z dżemem jest bardzo proste w wykonaniu, a doskonale wzbogaca smak owocu. Mama zawsze piekła jabłka z cukrem, a ja postanowiłam dodać dżemu i wyszły pyszne.

To nic trudnego, a zawsze jakaś alternatywa dla zwykłego jabłka. Możecie zaproponować to komuś kto nie lubi owoców -  może akurat na taką wersję się skusi. 





SKŁADNIKI:
  • 1 jabłko
  • 2 łyżeczki  dżemu
  • 1 łyżeczka cukru



WYKONANIE:
  • Odkroić górę jabłka
  • Wyciąć gniazdo i wypełnić dziurkę dżemem.
  • Posypać cukrem i przykryć odcięta wcześniej częścią.
  • Piec w 180 stopniach przez około 20 minut.






3 komentarze:

  1. Super pomysł, dawno takiego pieczonego jabłka nie jadłam. Ja robię nieraz gotowane, tylko samo jabłko.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na pierwsze podsumowanie Opaslych Tomisk!

    a jabłuszko - bardzo fajny pomysł. pamiętam jak moi dziadkowie piekli takie na piecu kaflowym... do dzisiaj pamiętam tamten zapach i smak, ciepłe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! - kolejne wyzwanie :)
      Chciałabym serdecznie zaprosić do udziału w moim autorskim czytelniczym wyzwaniu pt. KLUCZNIK.
      W skrócie - polega ono na czytaniu książek posiadających zaproponowane comiesięczne kluczniki, czyli hasła-klucze.
      Szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-czytelnicze-klucznik.html
      Pozdrawiam

      Usuń