wtorek, 29 kwietnia 2014

PŁATKI RYŻOWE - PO RAZ PIERWSZY

Czas na śniadanko! Od jakiegoś czasu coraz częściej  i coraz chętniej spożywam ciepłe śniadania. Zjadłam już cały zapas płatków owsianych, które "kurzyły" się w szafie od dawna i przy zakupie kolejnego opakowania stwierdziłam, że wypróbuję też płatki ryżowe. To była genialna decyzja! Smak jest cudowny! Na razie przepis podstawowy. Najprostszy z możliwych, zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Moja "twórczość" ograniczyła się do dodania pokrojonej gruszki i już wiem, że pasuje ona do płatków ryżowych. Zdążyłam tez już wypróbować położenie łyżki masła czekoladowego na wierzch - też pasuje. W głowie mam już kilka kolejnych pomysłów, ale dzisiaj podstawa i prostota, która już sama w sobie jest przepyszna.
Porcja na zdjęciu to połowa tego co podaje w przepisie, bo wtedy robiłam tylko na spróbowanie.



SKŁADNIKI:
  • 1 szklanka mleka
  • 1 szklanka płatków ryżowych
  • 1 łyżeczka cukru
  • 1 gruszka


WYKONANIE:
  • Mleko zagotować i dodać płatki ryżowe.
  • Gotować do momentu uzyskania odpowiedniej konsystencji.
  • Przełożyć do miseczki i podać z gruszką pokrojoną w kosteczkę.




1 komentarz:

  1. też bardzo lubię płatki ryżowe, genialnie kombinują się z migdałami :)

    OdpowiedzUsuń