niedziela, 4 maja 2014

DOMOWY MAKARON

Jestem po czterodniowej pieszej pielgrzymce do Gniezna i jestem bardzo bardzo szczęśliwa. Ale mimo wszystko dom to dom. I jak wróciłam to pomyślałam o pysznym ciepłym domowym jedzonku, więc podzielę się z wami przepisem na domowy makaron. U mnie zawsze się go robi do rosołu, ale będzie idealny też do innych zup czy sosów.
Możecie kroić dowolny kształt w zależności na jaki macie ochotę i jaki pasuje do waszego dania.


SKŁADNIKI:
  • 4 jajka
  • 400 g mąki
  • 8 łyżek wody

WYKONANIE:
  • Z wszystkich składników zagnieść elastyczne ciasto.
  • Rozwałkować cienko i kroić nożem wąskie kluski.
  • W garnku zagotować i osolić wodę.
  • Makaron gotować (najlepiej podzielić go na dwie części, bo za jednym razem mogą się posklejać) około 10 minut.



1 komentarz: