środa, 21 maja 2014

JOGURTOWO - MLECZNE PŁATKI RYŻOWE

Kolejne wydanie płatków ryżowych. Od jakiegoś czasu na stałe zagościły one z moim śniadaniowym menu. Tym razem spróbowałam je połączyć z jogurtem i był to świetny pomysł. Zaletą ( tak samo jak przy jogurtowej owsiance) jest to że możemy zmieniać smak za każdym razem wybierając po prostu inny jogurt. Jeżeli lubicie płatki ryżowe to koniecznie spróbujcie ich  z jogurtem.
Gotujcie płatki do uzyskania bardzie gęstej konsystencji niż zazwyczaj, bo po dodaniu jogurtu zrobią się rzadsze.


SKŁADNIKI:
  • 2/3 szklanki mleka
  • ¾ szklanki płatków ryżowych
  • 1 łyżeczka cukru
  • 2 łyżki jogurtu (np. brzoskwiniowego)

WYKONANIE:

  • Zagotować mleko z cukrem.
  • Zmniejszyć ogień i wsypać płatki ryżowe.
  • Gotować do uzyskania gęstej konsystencji ( około 3 minuty)
  • Zdjąć z ognia i dodać jogurt. Dokładnie wymieszać i przełożyć do miseczki.




4 komentarze:

  1. ooo, bardzo smacznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płatki bardzo lubię, muszę koniecznie wprubować z jogurtem! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie najsmaczniejsze są płatki orkiszowe oraz owsiane ;) Za płatkami ryżowymi nie przepadam, jak dla mnie są bez smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie nie ma lepszych płatków od orkiszowych czy owsianych. jednak w dzieciństwie jadłam płatki ryżowe i też mi zawsze smakowały. Jednak płatki owsiane czy ryżowe mają więcej składników odżywczych.

    OdpowiedzUsuń